Intalnire de promovare – localitatea Paltin (26.10.2012)

In data de 26.10.2012 a avut loc un eveniment de promovare in cadrul Grupului de Actiune Local “Tara Vrancei”, in localitatea Paltin, jud. Vrancea. La intalnire au participat membrii echipei tehnice a GAL-ului: Alina Mihalache, Ciprian Bogoi, Ionel Antimirescu si Lenuta Popescu si potentiali beneficiari ai fondurilor europene nerambursabile din localitate.

Intalnirea a inceput la ora 13.00, la primaria Paltin, iar numarul de participanti a fost de 20 de persoane. Introducerea a fost facuta de catre dl. primar Bitca Tudorel, explicandu-le celor prezenti despre GAL “Tara Vrancei” si importanta organizatiei in teritoriu.

Prezentarea a fost facuta de catre Ciprian Bogoi, specialist marketing, care a inceput cu echipa tehnica a GAL “Tara Vrancei” si a continuat cu prezentarea asociatiei – cum a fost infiintata, caracteristici ale GAL-ului: membri, teritoriu, importanta in zona, beneficiile aduse, strategia de dezvoltare pe baza careia a fost selectat la nivel national, modalitati de promovare si informare a zonei, modalitati de dezvoltare a zonei (instruirea actorilor locali in ceea ce priveste axa Leader, GAL “Tara Vrancei”, etc. si masurile de finantare europeana nerambursabile incluse  in strategie).

Prezentarea a continuat cu informatii detaliate despre fiecare masura de finantare inclusa in strategia de dezvoltare locala. Pentru fiecare masura de finantare in parte s-au evidentiat urmatoarele aspecte: cum se pot accesa fondurile europene, cine poate beneficia de finantare europeana, ce proiecte se pot derula (in ce se pot face investitii), documentele necesare pentru intocmirea unui proiect, sumele medii si maxime care se pot accesa in cadrul GAL “Tara Vrancei”, ce pasi trebuie urmati pentru intocmirea unui proiect cu finantare europeana.

A fost prezentat si apelul de identificare si creare a unei baze de date a persoanelor resursa din localitatea Paltin, care sa ajute echipa de implementare a GAL “Tara Vrancei” si care sa sprijine actiunile realizate in teritoriu si sa difuzeze informatii catre comunitatea locala.

La sfarsitul prezentarii, echipa tehnica a raspuns intrebarilor venite din partea participantilor. Au fost distribuite materiale de promovare: pliante, brosuri, fise ale masurilor si afise de promovare.